General Creative Corporation

Cum sa creezi liste de prospecti pentru campaniile de email marketing folosind reclame pe Facebook

1. Crearea unui landing page pentru captat emailuri

Un landing page este o pagina web a siteului tau cu un scop specific bine definit: poate fie vanzarea unui produs, colectarea datelor de contact ale vizitatorilor sau oricare altul.

Acest landing page functioneaza dupa principul binecunoscut oferi valoare pentru a primi valoare.

Emailul sau telefonul vizitatorilor tai reprezinta o valoare pentru tine deoarece ii poti contacta ulterior fara a mai suporta costurile impuse de Facebook, Google si in plus, stii clar ca sunt persoane interesate de ceea ce oferi tu.

2. Ofera tu primul valoare

Poti oferi pentru inscrierea lor in baza ta de date un ghid care sa ii indrume, un e-book, un voucher de discount sau orice altceva care sa le aduca un beneficiu real.


Exemplu:

Sa presupunem ca afacerea ta este reprezentata de un service auto.

Un Ghid Online care sa iti arate principalele “tepe” pe care le poti lua atunci cand mergi cum masina in service si cum sa te feresti de ele, ar putea fi ceva util si care te ajuta sa castigi increderea potentialilor vizitatori, pozitionandu-te pe tine ca unul din service-urile oneste.

Cine nu ar vrea sa stie cum se poate feri de astfel de tepe? Stim cu totii de practici precum folosirea pieselor reconditionate in loc de cele noi sau altele la fel.

Un E-book despre folosirea statiilor radio pentru atutoturisme, atunci cand tu te ocupi cu montajul acestora, poate fi la fel considerat ceva valoros pentru potentialii clienti

3. Defineste-ti audienta foarte clar prin mesajul campaniei

Daca pagina ta de captare ofera sfaturi legate de evitarea tepelor in service-urile auto, atunci ai grija sa reiasa foarte clar acest lucru si din textul de promovare:

“Ai probleme cu masina? 5 metode prin care poti fi pacalit in service-urile auto si cum sa te feresti de ele”

4. Foloseste de mai multe ori acelasi Call to Action: “Completeaza adresa ta de email si iti vom trimite ghidul....X in cateva minute”

Formularul de inscriere trebuie sa fie foarte succint, cu minimum de campuri, daca se poate numai mailul si numele persoanei.

Evita sa faci procesul de inscriere greoi adugand campuri suplimentare precum varsta, adresa si altele la fel.

Repeta de mai multe ori acelasi formular atat pe coloana laterala a paginii tale cat si la sfarsitul ei. Include-l de asemenea si pe celelalte pagini ale siteului tau.

5. Ofera optiunea de dezabonare

Oricine se aboneaza trebuie sa stie clar cum se poate dezabona le fel de usor cum s-a abonat. Fii sigur ca ai in subsolul fiecarui mail trimis si un link de dezabonare.

Nu te teme de scaderea listei de mail, daca respecti angajamentele luate la inscriere si trimiti materiale de calitate fara sa abuzezi de a-ti face reclama si atat odata ce te-ai vazut cu mailul lor in baza ta de date, acest lucru nu se va intampla.

Daca insa nu mai doresc sa primeasca mailuri de la tine, cu siguranta VREI sa se dezaboneze si nu sa te marcheze ca spam. Fiindca in acest caz risti sa ai probleme si cu restul campaniilor care nu vor mai ajunge in inbox.

Se stie ca daca un Sender (cum esti si tu) este marcat ca spam foarte des, atunci programele de detectie automata a spamului vor lua nota de acest lucru si vei ajunge automat si in spamul celorlalti clienti ai tai.


In scurt timp vei ajunge sa ai la indemana o baza de date relevanta pe care o poti folosi pentru promovarea diferitelor produse sau servicii pe care le oferi.

Despre realizarea campaniilor de marketing eficiente, vom vorbi intr-un articol ulterior!


Contribuie printr-un comentariu:
© Copyright 2018 | General Creative Corporation | All rights reserved.
EventLatino.com