General Creative Corporation

Cum sa faci diferenta intre beneficiile "de carton" si cele reale in ofertele de webdesign

De foarte multe ori, agentiile de web design isi “impacheteaza” ofertele incluzand in acestea servicii sau caracteristici care fie nu au nicio utilitate reala pentru client fie ar trebui sa fie subintelese si nicidecum scoase in evidenta ca si beneficii pentru acesta.

Cum ar fi ca un producator auto sa posteze o oferta de genul:

Noul model de autoturism “X” la pretul de numai 12.900 Euro care include urmatoarele dotari:

- usi care se deschid
- 4 roti, optional si volan
- rezervor de combustibil
- parbriz transparent
- oglinzi retrovizoare in care se reflecta masinile ce vin din spate
- etc...

Asa-i ca v-ar pufni rasul?

Din pacate, profitand de lipsa cunostintelor tehnice, astfel de oferte sunt cat se poate de reale in domeniul agentiilor de webdesign...

Haideti sa vedem impreuna care sunt cele mai des intalnite astfel de “beneficii de carton” oferite de agentiile de webdesign si pe care nu trebuie sa le luati in calcul in alegerea unei oferte:

1 - Panou de administrare a continului ce permite:

- crearea / modificarea paginilor web
- editarea continului acestora

Pai.. asta e si ideea unui panou de administrare - sa creezi sau sa modifici pagini web.

Ca sa nu mai spunem ca editarea din subpunctul doi si modificarea din primul sunt unul si acelasi lucru.

E ca si optiunea unui volan ce iti permite sa o iei si la stanga si la dreapta.

Si totusi acest exemplu este unul cat se poate de real...

2 - Statistici vizitatori

Statisticile detaliate ale vizitatorilor sunt precum vitezometrul unei masini. Este o optiune standard pe 99% din sistemele de operare pentru servere.

3 - Formular de contact online

Atata timp cat una dintre principalele functii ale unui site este de a atrage si indemna clientii sa va contacteze, aceasta optiune este la fel ca a spune “acest model nou de telefon va ofera posibilitatea de a efectua apeluri”...

Desi importanta, aceasta nu este o optiune de scos in evidenta intr-un pachet de servicii, ci mai degraba un standard.

4 - Asistenta gratuita in alegerea domeniului

Este de prisos sa comentam la aceasta. De cele mai multe ori se reduce la “voi ne oferiti o lista cu ce nume v-ati dori si noi va spunem daca sunt disponibile”.

Este ceva ce poti verifica si singur, de exemplu aici:
www.godaddy.com

5 - Design unic in concordanta cu specificul activitatii dvs.

Cealalta varianta fiind care, design identic cu al concurentei?

Sau daca doresc un site pentru un magazin online pentru copii ar trebui sa ma bucur ca nu arata ca cel pentru un cabinet de avocatura de exemplu?

Designul unic si in concordanta cu specificul activitatii este din start subinteles, indiferent de bugetul alocat sau nivelul de complexitate al oricarui site.


Asadar, atunci cand evaluezi o oferta de web design, ai grija sa nu iei in calcul astfel de beneficii in alegerea firmei cu care vei lucra.

Citeste si articolul: “Cum sa creezi liste de prospecti pentru campaniile de email marketing folosind reclame pe Facebook”

Tu ce astfel de “beneficii” ai intalnit pana acum?
Lasa-ne un comentariu mai jos, sunt sigur ca cei care ne citesc (ca si tine de altfel) vor aprecia orice informatie suplimentara de calitate!


Contribuie printr-un comentariu:
© Copyright 2018 | General Creative Corporation | All rights reserved.
EventLatino.com