General Creative Corporation

In sfarsit, Facebook a scos regula de 20% text pentru reclame!

Vesti noi pentru cei ce folosesc sistemul Facebook Ads! Compania a anuntat recent ca renunta momentan la regula care obliga sa nu ai mai mult de 20% text in imaginile folosite in campaniile de promovare.

Masura este binevenita in special pentru acei comercianti ai caror sigle sau produse contineau mult text si ca urmare nu le puteau utiliza corespunzator in imaginile din campaniile de pe Facebook, multi dintre ei ajungand la a renuta sa isi mai faca reclama in acest fel.

Asta inseamna ca de acum putem crea campanii cu mult text in imagini, fara teama ca vor fi respinse, insa atentie: cu toate acestea, Facebook va va penaliza prin scaderea reach-ului atunci cand folositi excesiv de mult text. Adica reclamele voastre vor ajunge la mai putini utilizatori. In plus, veti primi si o atentionare atunci cand creati campaniile si incarcati astfel de imagini.

Desi tool-ul prin care puteai verifica procentul de text dintr-o imagine a fost scos complet, totusi un set de limitari vor exista in continuare. Astfel ca acum, o imagine se incadreaza automat in una din urmatoarele categorii:

- LOW: reclama va fi difuzata la potential maxim
- OK: cand are foarte putin text, va fi difuzata aproape ca si la LOW
- MEDIUM: gradul de difuzare este deja afectat, reach scazut
- HIGH: ne aflam in situatia paradoxala in care o reclama poate fi aprobata dar nu difuzata!

Noul format de reclame este in acest moment in teste de catre cei de la Facebook pentru a gasi oferi o experienta optima atat utilizatorilor cat si comerciantilor.

Contribuie printr-un comentariu:
© Copyright 2018 | General Creative Corporation | All rights reserved.
EventLatino.com